Podróż licząca tysiące mil rozpoczyna się od pojedynczego kroku.

Konfucjusz

  1. Stan obecny

    Zanim przygotujemy konkretną ofertę musimy poznać wymagania Państwa firmy. Nie zawsze łatwo jest określić na samym początku co jest najważniejsze czy to będzie większy ruch na stronie czy większa ilość konwersji (czy jedno i drugie).
    Często jednak sprawa jest prosta – ,,mamy stronę www.adres-strony.pl, co zrobić żeby nasza firma więcej zarabiała i ile to kosztuje?”

  2. Nasza oferta

    Przygotowujemy ofertę zawierającą konkretną propozycję różnych usług, np. pozycjonowanie, pomoc w ,,rozkręceniu” Facebooka, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Taka oferta zawiera również cenę takiej usługi – zazwyczaj jest stała miesięczna kwota.

  3. Współpraca

    Dogrywamy detale, podpisujemy umowę i zaczynamy działać! Na koniec każdego miesiąca przesyłamy raport. Co robiliśmy, jak polepszyły się statystyki strony, co można jeszcze poprawić, jak będziemy promować stronę w przyszłym miesiącu, itp. Klient dokładnie wie za co płaci i widzi rezultaty naszej pracy nie tylko dzięki statystykach, ale zwyczajnie ,,w portfelu”. Wychodzimy z założenia, że każda złotówka którą klient wyda naszą usługę musi do niego wrócić znacznie pomnożona.