Kampanie Pay-Per-Click

Różne kampanie reklamowe są rozliczany w rozmaity sposób. Czasem płacimy np. za 1000 odsłon naszej reklamy lub za wypełnienie formularza. W modelu PPC (Pay-Per-Clik), płacimy za każde ,,kliknięcie" naszej reklamy (reklamy graficznej lub tekstowej)

W Polsce na rynku reklamy typy PPC niekwestionowanym liderem jest Google i ich sieć reklamowa (AdWords). Korzystanie z takiego rozwiązania na sporo zalet, możemy zrobić kampanie ,,dedykowaną" do konkretnego odbiorcy, uwzględniającą bardzo wiele parametrów.

W odróżnieniu od pozycjonowania, taka forma promocji działa natychmiast i jest polecana, jeśli zależy nam na czasie a niekoniecznie na optymalnych kosztach.

Kampanie Pay-Per-Click
Kampanie Pay-Per-Click (PPC)

Kampanie PPC w skrócie:

  • Stworzenie strategii kampanii PPC
  • Dobranie odpowiednich słów kluczowych
  • Kreacja jednostek reklamowych
  • Ustawienie parametrów kampanii
  • Zarządzanie kosztami i skutecznością kampanii 
  • Optymalizacja strony docelowej (Landing Page)
  • Podsumowanie i analiza wyników kampanii reklamowej