Kampanie E-mail Marketing

Czy kampanie reklamowe realizowane przez e-mail to nie przeżytek? Absolutnie! E-mail marketing jest wciąż bardzo skutecznym narzędziem do pozyskiwania nowych możliwości rozwoju biznesu oraz zwiększeniu lojalności obecnych klientów.

 

Kampanie Email Marketing
Email Marketing

Zalety e-mail marketingu

E-mail marketing często kojarzy się przedsiębiorcom ze zwykłym spamem. Nic bardziej błędnego. Spam, czyli wysyłanie niechcianych maili, jest równie popularny co mało skuteczny. Co innego, przemyślany, zintegrowany z innymi działaniami marketingowymi - email marketing.

Zastosowania e-mail marketingu:

  • Promocja nowego produktu lub usługi. Jeśli posiadamy bazę maili do obecnych klientów, możemy ich szybko, skutecznie i nieinwazyjnie poinformować o nowym produkcie lub usłudze.
  • Szybka informacja o promocjach. Kiedy liczy się czas reakcji klienta, często wysłanie e-maila jest najszybszym rozwiązanie, szczególnie jeśli organizujemy ograniczono czasową promocję.
  • Opuszczony koszyk w sklepie internetowym. Prawie 70% internautów opuszcza koszyk zakupowy przed dokonaniem zakupów! Można znacząco zwiększyć konwersję wysyłając im np. kupon rabatowy, jeśli dokończą zakupy.
  • Pozyskiwanie opinii o produktach lub usługach. Wykorzystując e-maile klientów którzy zapisali się na newsletter można poprosić o opinie po dodaniu zakupu produktu lub usługi. Małym kosztem możemy wypracować mocną reputację w internecie.

 

Co robimy w ramach e-mail marketingu

Podobnie jak w innych obszarach naszej działalności skupiamy się na kompleksowym podejściu do danego tematu - w przypadku e-mail marketingu jest tak samo.

  • Projekt responsywnych szablonów e-mail
  • E-mail copywrighting 
  • Tworzenie i uruchamianie kampanii promocyjnych
  • Automatyzacja procesów 
  • Segmentacja baz klientów
  • Analiza konwersji

 

 

Kampanie Email Marketing