Analiza widoczności storny

Analizując Twoją stronę WWW, sprawdzamy w jaki sposób wspiera ona Twój biznes. Sprawdzamy i oceniamy wygląd, funkcjonalność oraz treść. Szukamy również optymalnych słów kluczowych czy lokalizacji na podstawie analizy konkurencyjnych firm z Twojej branży.

Po analizie strony wiemy, jakie są jej zalety, przewagi konkurencyjne, i co warto poprawić. Wstępną analizę strony wykonujemy zawsze przed wysłaniem konkretnej oferty współpracy.
Analiza widoczności strony
Analiza konkurencji

Strategia marketingowa dopasowana do potrzeb

Od czego zacząć promocję firmy w internecie? Pozycjonowanie, reklama na Facebooku, a może kapania AdWords? Aby trafnie odpowiedzieć na tak postawione pytanie, należy opracować kompleksową strategię marketingową.

Co wyróżnia dobrą strategię marketingową? Efektywność. Chodzi o to, aby środki wydane na promocję firmy były jak najbardziej efektywnie zainwestowane. Nie sztuka uruchomić drogą kampanię reklamową, która ,,da jakiś efekt", sztuka wykorzystać potencjał firmy w taki sposób, aby przy niewielkich inwestycjach, znacznie zwiększyć zyski.

Czym jest analiza widoczności strony?

  • Analiza treści
  • Porównanie konkurencji
  • Znajdowanie słów kluczowych powiązanych ze stroną i biznesem
  • Analiza obecności w serwisach społecznościowych
  • Sprawdzenie widoczności w wyszukiwarkach
  • Projekt i funkcjonalność strony WWW - analiza
  • Statystyki strony, możliwości zwiększenia ruchu na stronie
  • Pomysły i koncepcje na rozwój biznesu
Analiza strony WWW